torsdag 25 augusti 2011

Suck...

Vilka skiftningar! Om dagen började med att jag kände mig tillfreds så är den känslan just nu väldigt långt borta. Arg och ledsen har kommit hit, objudna gäster som knappast har förstått att de ska gå nu, eller helst aldrig kommit. Visst det är tillåtet med alla känslor, men ikväll...

Jag blir så ledsen när ilskan tar överhanden och förnuftet, som jag tror att jag har, försvinner helt. Triggas igång för att sedan reagera katastrofalt mycket över saker som inte är värda det. Jag vet också med det sunda förnuftet att det händer fler än mig, men det är dåligt tröst just nu.

Inga kommentarer:

Tack eller konsten att se saker från en annan sida

Gråt aldrig över en person som sårar dig, bara le och säg: Tack för att du ger mig chansen att träffa nån som är bättre än du!