söndag 7 augusti 2011

Bästa tänkartiden

är för min del efter danserna, kanske? Jag tycker nog det själv iallafall. Har hur som helst väldigt svårt att ta mig ner i sängen efter dans. Nu är klockan 4:30 och jag har inga planer på att lägga mig inom den kommande halvtimmen, har några saker ogjorda. Min bästa kompis just nu är Alfons Åberg och jag citerar honom: Ska bara först...

Har laddat över bilder från både fredagens och lördagens dans. Redigerat lite och lagt upp en del av dem på min Facebook. Var tvungen att göra ett nytt album, när det första innehåller, numer, 200 bilder från sommarens danser och förkalas. Jag har förövrigt dansat min 38: kväll nu. Tidigare år har jag inte räknat men det här är för mig ett rekord-dansår!

Efter en dans har jag en lång stoppsträcka, mycket på grund av det endorfinpåslag som dansen genom rörelsen och den positiva beröringen ger. Otroligt bra att ha endorfinkicken när jag ska köra hem, ingen risk att jag somnar vid ratten. Men nu så här nästan tre timmar efter hemkomst skulle det vara bra att ha en trötthet och kunna sova. Har druckit the och tagit en dusch, vill ju inte lägga mig toksvettig, även om det har torkat på kroppen nu. Känns lite obra att krypa ner i sängen så. Och det värsta med allt är att när jag kliver upp om några timmar har jag blivit sjuk och drabbats av: Söndagssjukan!!!

Inga kommentarer:

Tack eller konsten att se saker från en annan sida

Gråt aldrig över en person som sårar dig, bara le och säg: Tack för att du ger mig chansen att träffa nån som är bättre än du!