torsdag 21 juli 2011

Kravlöst

Försöker så här på semesterns sista dagar att hitta någon slags kravlöshet att befinna mig i. Oftast är jag en människa som min vakna tid sysslar med åtminstone två saker åt gången.

Nu idag och till och med söndag ska jag faktiskt bara prova att ladda mina batterier genom att "bara vara", vila, läsa, lapa sol och ordna mat. Hmmm, det är ju så att äta tillhör ett av de måsten som knappast går att komma undan. Det tråkigt att äta själv, både matlagningen och att få i sig maten är riktigt tråkigt när man är en, bara.

Imorgon har jag turen att redan ha blivit hembjuden på middag till en kompis, bästa sättet att äta gott. Sällskap är enligt mig den allra bästa maträtten. Bara det inte bjuds på inälvsmat eller skaldjur.....

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag lovar att det inte kommer att serveras vare sig inälvor eller skaldjur :)

Tack eller konsten att se saker från en annan sida

Gråt aldrig över en person som sårar dig, bara le och säg: Tack för att du ger mig chansen att träffa nån som är bättre än du!