lördag 7 mars 2009

Melodifestivalen Andra chansen!

Här kommer mina förhandstips om hur det går i duellerna i andra chansen:

Duell 1
Scotts--Sarah Dawn Finer

Här går Scotts vidare, de kunde inte slå Larz Kristerz


Duell 2
Lili & Susie--BWO

Vidare BWO, min bokstavskombination sitter kvar

Duell 3
Amy Diamond--Star Pilots

Till semi Star Pilots, med läckerbiten Johan Becker, är lite småkär i den killen

Duell 4
Rigo & The Topaz Sound--Caroline af Ugglas

Jag önskar att jag har fel men det är nog Caroline af Ugglas som tågar på



Återkommer med mera värdefulla meldifestivaltips när duellerna avgjorts.
Två av fyra rätt i duellerna, inte helt ute och cyklar.

Semifinal 1
Sarah Dawn Finer--Lili & Susie

Jag tror att Sarah går vidare till final.


Semifinal 2
Star Pilots--Caroline af Ugglas

Mitt hjärta klappar för Star Pilots.


Finalklara: Sarah Dawn Finer & Caroline af Ugglas. Hur gick det till att Ugglan kom till final, jag fattar itnå!
Internationella juryns val: Sofia

Sen kommer finaltipset nästa vecka.

Inga kommentarer:

Tack eller konsten att se saker från en annan sida

Gråt aldrig över en person som sårar dig, bara le och säg: Tack för att du ger mig chansen att träffa nån som är bättre än du!