tisdag 31 mars 2009

Kapten Zonk anropas från utmaningen

Ta fram din mobil och gå till inkorgen. Svara på frågorna genom att fylla i första raden från dina sms. Första frågan blir första raden i ditt senaste sms, andra frågan första raden i ditt näst senaste sms osv.

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
- Välkommen till KappAhls VIP-dag.

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
- Puss på dig vi hörs till veckan.

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
- Det är sjukt mycket på jobbet nu.

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
- Nu har vi styrt in mot BB.

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
- Puss på dig

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
- Hej hopp!

7. Vad vill du höra mest av allt?
- Ett nytt virus sprider sig, kallat "arbete".

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?
- Selmers första traktor.

9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
- God Jul!



Jag är en sådan människa som rensar inkorgen i min mobil ganska ofta, sparar bara de sms som jag fått som betyder något för mig. De flesta är från familjen, där de inleds eller avslutas med puss och kram (eller liknande). Så för er som tror något annat......ha ha.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tur jag hade rensat min telefoninkorg innan jag tog utmaningen - det skulle annars stått Ring 133 som svar på en majoritet! :o)

Tack eller konsten att se saker från en annan sida

Gråt aldrig över en person som sårar dig, bara le och säg: Tack för att du ger mig chansen att träffa nån som är bättre än du!