lördag 26 november 2011

Söt

Jag har kommit på en sak! Om man börjar med att äta sötsaker så blir det ett konstant sug! För min del har det blivit något sött varje dag i flera veckors tid nu och jag känner att det är inte bra för kroppen. Nu menar jag inte min vikt utan att jag mår helt enkelt sämre när jag stoppar i mig sockret. Det kan hänga ihop med min dåliga sömn. Dags för en ändring.

Från och med nu så blir det bara söta saker på helgerna! Men, hmmm.... jag har nyss sett en saffranssemla och det har jag aldrig smakat. Det är något som absolut jag vill prova att göra. Karaktären, som jag förlagt någonstans, är det som jag ska jobba stenhårt på nu. Och det är ju enkelt när ett av mina intressen är att baka, tänk om inspirationen skulle ta slut det till, så himla praktiskt! Finns det inget gott att äta så går det lätt att låta bli!




Lite bra musik också...

Inga kommentarer:

Tack eller konsten att se saker från en annan sida

Gråt aldrig över en person som sårar dig, bara le och säg: Tack för att du ger mig chansen att träffa nån som är bättre än du!