torsdag 24 november 2011

Jaja, det är mitt fel!

Säkert är en del av er glada för det jag har ställt till med och andra av er vill helst lyncha mig och rulla mig tjära och fjädrar, men så får det vara. Jag måste tänka på mig själv! Egoist= Javisst!

Förmodligen kommer min efterlängtade snöslunga att levereras i morgon och det är väl därför som jag inte en endaste gång sett att det snöat här hos mig i Fåker. Efter två vintrar med massor av snö bestämde jag mig tidigt att införskaffa en slunga till den här säsongen. Kan vara bra att spara på min rygg, den ska jag ju ha resten av livet.

Så ni som har åsikter om snöns komma eller bortavaro, nu vet ni vem ni kan skylla på respektive tacka!

PS Jag vill ha massor med snö....



Inga kommentarer:

Tack eller konsten att se saker från en annan sida

Gråt aldrig över en person som sårar dig, bara le och säg: Tack för att du ger mig chansen att träffa nån som är bättre än du!