lördag 13 december 2008

Lucia


Snart är det dags att klargöra vilka som går till finalen i Dansbandskampen. Hoppas verkligen inte att Jannez kommer till finalen för då går mina dansplaner nästa vecka om intet.

Tittarnas val: Scotts & Lars-Kristers

Juryns val: CC & Lee, Jannez, Highlights, Zlips, Shake, Bengt Hennings
Magnus: CC & Lee
Thomas: Bengt Hennings
Anna: Shake

Puh, det var en pärs, synd för Jämtlands banden men tur för dansarna i Östersund. Men nu så lanseras tittarnas joker av Peter Settman. Gå in på SVT's hemsida och rösta på din favorit. Ja ja det blir till att vänta två dygn innan resultatet redovisas.

Idag har det lussats på massor av platser i hela Sverige. Den ena barnkören som jag har i jobbet har haft sitt luciatåg i Näs kyrka idag. Fantastiskt! Kunde inte tro i tisdags att resultatet skulle bli så bra som det var idag. De är de här gångerna är det känns ända in i hjärtat av stolthet och då är alla 14 mina.Å andra sidan känns det rätt bra att vi tar jullov med sångeriet nu och kommer igen med nya krafter i januari.

Har träningsvärk i benen efter ridturen igår fast det är en positiv smärta om man jämför med den andra jag haft under hösten.
I morgon ska jag ta en rejäl sovmorgon och sen blir det nog en skidtur i skogen. SPA Wisdom Monoi mouisture Balm var dagens kalendergrej.

Inga kommentarer:

Tack eller konsten att se saker från en annan sida

Gråt aldrig över en person som sårar dig, bara le och säg: Tack för att du ger mig chansen att träffa nån som är bättre än du!