tisdag 2 december 2008

Lunch med vänner


Paket nummer två i min adventskalender innehöll en burk med "Bodybutter" i samma doftserie som gårdagens duschcreme.

Idag är det en sådan dag igen där jag hinner absolut ingenting. Inte varken hemma eller på jobbet. Det gör mindre att saker är ogjorda hemma men det som är arbetsrelaterat förväntar sig mina arbetskamrater att jag hinner med. Idag var det inga världsomvändande göromål som las på is utan det blir gjort en annan dag, men visst är det trist när tiden springer iväg?

Blev iallafall bjuden på en fantstisk lunch av Maria. Grillad kyckling, potatissallad, babyspenat, ost, grönsaker och en del annat gott. Fast allra bäst är nog ändå sällskapet, Maria, Ingeborg och Irma.

Inga kommentarer:

Tack eller konsten att se saker från en annan sida

Gråt aldrig över en person som sårar dig, bara le och säg: Tack för att du ger mig chansen att träffa nån som är bättre än du!