fredag 7 november 2008

Återanpassning

Tänk att det kan ta mer än en vecka att återanpassa sin kropp och själ till svensk tid. Kom hem från en obeskrivligt bra USA-resa, med många goda vänner som resesällskap, förra onsdagskvällen 29/10 och har fortfarande inte riktigt kommit in i tiden. Vill gärna vara uppe länge på kvällarna med följden att mornarna är oerhört sega. Så att få i barnen frukost och se till att de kommer iväg till skolan i rätt tid är ett helt företag. Huvva!!

Återkommer och berättar mer om resan en annan dag.


Hela resesällskapet vid Mississippi floden.


Sedan i fredags försöker jag dessutom att göra slut med kryckorna som jag haft som mina trognaste kamrater. Dessa kom in i mitt liv då jag trillade av hästen i mitten av augusti och lyckades med att få en fraktur på 2:a ländkotan. Men jag har haft tur! Enligt läkarhandboken ska skadan vara läkt efter 12 veckor och den dagen är idag. Men jag har faktiskt mer ont nu än förra veckan och det beror förmodligen på att kryckorna får vila och att jag jobbar lite grand.

Just nu skiner solen och det blåser en hel del. Den snön som kom har smält bort men det kommer mera...

1 kommentar:

Britt-Marie sa...

Välkommen in i Bloggvärlden vännen! Ska följa din blogg järnet!!
*kram*
BM

Tack eller konsten att se saker från en annan sida

Gråt aldrig över en person som sårar dig, bara le och säg: Tack för att du ger mig chansen att träffa nån som är bättre än du!