torsdag 2 april 2009

Utekväll

imorgon ska jag ut och äta med mina vänner och arbetskamrater. Vi trivs så bra tillsammans att vi umgås även utanför arbetet helt frivilligt. Det är tokbra. Vi har klarat av 3-4 olika krogar och imorgon blir det Bishops Arms som ska minska vår hunger.

Det passar sig riktigt bra att vi besöker biskopen vi som jobbar i kyrkan. Ser fram emot kvällen. Och även mot den sovmorgon som jag ska ha på lördag. Rasmus och Robin åker till sin pappa i morgon eftermiddag.

Söndag innebär jobb av det riktigt roliga slaget, men sovmorgon uteblir då för gudstjänsten börjar 9.30 och jag har en del som ska fixas innan.

Nu ska jag se på Criminal Minds på tv och bli lite uppskakad och halvrädd.

1 kommentar:

Anonym sa...

Äta ute med goda vänner är verkligen roligt! Hoppas ni får/fick (beror på när du läser detta) en kanonkväll!

Tack eller konsten att se saker från en annan sida

Gråt aldrig över en person som sårar dig, bara le och säg: Tack för att du ger mig chansen att träffa nån som är bättre än du!