tisdag 28 april 2009

Ligga lågt

Går in i en på jobbet rätt så hektiskt period nu. Så på grund av det kommer blogginläggen bli mer sällan förekommande. Är helt enkelt trött när jag kommer hem och ska låta bli att starta datorn, för då blir jag sittandes och andra saker som är högre prioroterade kommer i skymundan. Och då går hela helgerna åt till att hinna ikapp med göromålen.

Jag börjar redan idag och håller mig kort.

Barnkörövningen idag gick fantastiskt bra. Nu kan barnen alla sånger utantill och tur är det eftersom musikteaterföreställningen är nästa lördag och det återstår bara en övning. Vilka duktiga barn!!!!!

2 kommentarer:

Britt-Marie sa...

Jo, det är en konst att sluta, att börja, att vara kort och att ligga lågt...
*kram från en i Budapest som aldrig ger sig, som inte vill börja, som gärna brer ut sig och som aldrig ligger lågt*

Helene sa...

Inte ett dugg förvånad över att höra dessa ord från dig!


Ha det bra, kram!

Tack eller konsten att se saker från en annan sida

Gråt aldrig över en person som sårar dig, bara le och säg: Tack för att du ger mig chansen att träffa nån som är bättre än du!