torsdag 27 oktober 2011

21:33

För elva år sedan föddes Robin. En liten kille som vid födseln vägde 4190 gram och var 53 cm lång. Nja så liten var han inte och  idag är han definitivt större. Men fortfarande min lilla skrutt!

Födelsedagen firades i morse med paket från mig och favoritbrödet. Ikväll har delar av den bästa familjen, vår alltså, hälsat på. Födelsedagsbarnet hade beställt dubbel kladdkaka med glass emellan. Jag tror det var gott, men vet inte eftersom jag inte åt något. Hade köpt vanlig glass och det äter jag inte om jag ska vara i samma rum som andra. Men lite kaffe gick ner.

Nu har han somnat och är nöjd med sin bemärkelsedag. På lördag blir det kalas igen, den gången hos pappa. Ibland finns det fördelar med att ha föräldrar på olika adresser.

Imorgon beger jag mig till världsmetropolen Härnösand för studiedagar. Och jag är naturligtvis helt förberedd och har läst all litteratur som det är sagt, eller??!! Det kan bli en lång natt....

Inga kommentarer:

Tack eller konsten att se saker från en annan sida

Gråt aldrig över en person som sårar dig, bara le och säg: Tack för att du ger mig chansen att träffa nån som är bättre än du!