torsdag 26 februari 2009

Repris från den 16 feruari

Här kommer Britt-Maries andra utmaning. Den finns med på min blogg den 16 februari men här kommer den igen:


1. Vad heter du?: Helene

2. Ett ord på fyra bokstäver: Häst

3. Flicknamn: Hermione

4. Pojknamn: Håkan

5. Yrke: Hantverkare

6. Färg: Hallonröd

7. Klädesplagg: Handske

8. Mat: Helstekt lax

9. Sak i badrummet: Handduk

10. Plats/stad: Hara

11. En orsak att vara sen: Hade ingen fart

12. Något man skriker: Hallå!

13. Film: Harry Potter

14. Något man dricker: Honungsvatten

15. Band: Herreys

16. Djur: Humla

17. Gatunamn: Havrevägen

18. Bil: Honda

19. Sång: Här kommer alla känslorna på en och samma gång

20. Aktivitet med mer än en deltagare: Hambo (skulle också kunna vara hångel!)


Eftersom det har kommit en del snö idag igen så blir det till att ta fram snöskoveln i morgonbitti innan jag åker till jobbet. Ikväll orkade jag bara ta precis så att en bil kunde parkera på garageinfarten. Att det behövs beror på att jag hyr ut parkeringplats åt Östersunds kommun.

Undrar om våren snart är på väg så cykeln får komma fram och jag får provcykla lite!

2 kommentarer:

Britt-Marie sa...

Ingen vår än ju -- e du helt galen!

Förlåt...jag hade inte sett 16 februari...eller jo, jag hade det ,men tänkte inte att det var samma...sorry!
*kram*

Helene sa...

Helt ok, ibland har jag glasögonen för syns skull! Ändrade lite i texten!

Tack eller konsten att se saker från en annan sida

Gråt aldrig över en person som sårar dig, bara le och säg: Tack för att du ger mig chansen att träffa nån som är bättre än du!