tisdag 17 februari 2009

Kylan håller i sig

Tänk att det kalla vädret består. Vaknade i morse och trodde att det kanske hade gett med sig men termometern visade -23. Minns inte vilket år det senast var så här kallt under så lång tid som det hållit i sig nu. Fast det gör mig ingenting. Jag har bra vinterkläder och tar dessutom på mig dem även om utestunderna inte alltid är så långa.

Tänkte att jag skulle visa er allt det vackra men kameran gillar inte riktigt att det är så kallt och batteriet töms skitsnabbt. Ska försöka komma i håg att ladda det i natt.

I morgon ska vi diskutera strategifrågor på jobbet och det tror jag blir riktigt intressant. Vi ska dessutom prata om, den lilla frågan, vad gud är! Det går nog ganska snabbt, eller hur?

5 kommentarer:

Britt-Marie sa...

Det är ju underbart när det är så här kallt -- mera kyla åt folket!

Anonym sa...

Kom ni fram till vad Gud är?

Helene sa...

Gud är större än vad som kan beskrivas och gudsbilden ser oliks ut för alla människor och olika vid olika tider?

Helene sa...

De säger på väderpronogsen idag att den värsta kylan är förbi. Men jag har hellre -20 och vindstilla, än -8 och blåsvind.

Anonym sa...

Vilka fler artister var med den där dagen i Brunflo...DiLEva, LenaPh..men sen? Minns du? Skriv i zonken det du minns.

Tack eller konsten att se saker från en annan sida

Gråt aldrig över en person som sårar dig, bara le och säg: Tack för att du ger mig chansen att träffa nån som är bättre än du!