söndag 15 februari 2009

Giftermål

Eftersom jag gillar mars månad bäst, vill jag bara berätta att det är då jag ska gifta mig.

Men....det blir nog inte i år heller. Ska gifta mig på kvällen så att vaktmästaren får lov att tända alla levande ljus som är möjligt i kyrkan. Har ordnat präst, Karin, minst en, Gunilla också, man kan ha fler, kantorer känner jag flera, Jenny och Ingeborg, , svårt att välja. Vaktmästare hm, får man välja det? I så fall Sven.

Matlagning har jag fått halvt om halvt löfte om. Petter kanske kan fota?

Det mesta är nog klart. Bara en liten detalj som saknas, någon att gifta mig med!

Löser sig nog det också.

1 kommentar:

Britt-Marie sa...

*ler*...vill inte påminna dig om att jag sagt något om att du måste öppna ögonen, du måste ta chanser som kommer förbi...

Livet är fullt av män för Helene, bara hon börjar ratta in våglängder överhuvudtaget, börjar vara mottaglig igen för ett förtreoende för det andra könet och för att också ha den här längtan efter tvåsamhet, att inte behöva klara sig själv alltid, även om man kan...och att låta nån annan kliva in och styra lite, för att du ska få slappna av en sväng...

Och bara du vill, så finns det metoder att nå fram; dansen, internet...där du minst anar det och söker, där kommer mannen med stort M!

Skoj med marsbröllop -- ser fram emot det!

*kram*

Tack eller konsten att se saker från en annan sida

Gråt aldrig över en person som sårar dig, bara le och säg: Tack för att du ger mig chansen att träffa nån som är bättre än du!