onsdag 15 juni 2011

Vilka är ni?

Enligt statistiken var det häromdagen 87 visningar av en sida på min blogg, det inlägget som jag publicerade den dagen. Idag är det 27  av er som varit inne eller kanske till och med läst inlägget om att lägga mig och sova.

Det går också att se vilka webbläsare som används, föga överraskande är det Internet Explorer. På andra plats kommer Safari. Operativsystemen som är flitigast använda är Windows och därefter Andriod.

Läsarna befinner sig till största delen i Sverige men hela 9 st. sitter i USA,  3 st. från Tyskland och sen en vardera i Finland och Norge den senaste veckan.

Måste verkligen erkänna att det här gör mig otroligt nyfiken! Vilka är ni som läser mina tankar och vad är det som gör det intressant för er? Det skulle vara skitkul för mig att få reda på det! Så lämna gärna ett avtryck....Antingen som en kommentar här eller via FB-meddelande.

1 kommentar:

"Katten" sa...

Jag är inne och läser din blogg men jämna eller ojämna mellanrum det är när andan faller på för mig..
Kram Moster

Tack eller konsten att se saker från en annan sida

Gråt aldrig över en person som sårar dig, bara le och säg: Tack för att du ger mig chansen att träffa nån som är bättre än du!