söndag 4 december 2011

Gör om och gör rätt

Ikväll fuskar jag och tar en sömntablett för FÖR många tankar snurrar i överskriden hastighet med många procent. Gjorde jag rätt eller gjorde jag fel? Tid får visa, jag har ändrat mig och funderat på vad jag menade och kommit fram till att mycket ofärdiga tankar sluppit loss ut alltför omogna och därmed svårsmälta, kan leda till härdsmälta.

Har varit inomhus alldeles för många timmar under helgen och kan bättra mig ordentligt på den fronten. En annan insikt som jag nyupptäckt är att vad mina vänner tycker, är viktigt för mig. Kan jag anpassa mig, utan att förgöra mig, är det något som jag gör.

Efter en rolig bilfärd hem i fredagsnatt där grodorna hoppade åt alla håll har jag lärt mig att grodtämnjning är möjligt.

Tack eller konsten att se saker från en annan sida

Gråt aldrig över en person som sårar dig, bara le och säg: Tack för att du ger mig chansen att träffa nån som är bättre än du!