torsdag 29 december 2011

2011

Många sammanfattar sitt år så är under de sista skälvande dagarna i december. Jag är en av dem och gör det på mitt sätt. En bild från varje månad får symbolisera det som jag upplevt, åtminstone delar av det jag varit med om.  
Januari: Saknad hund.
Februari: Dansanta tjejer på hemväg från Ö-viks maran.
Mars: Årets bästa månad. Draghjälp i skidspåret.
April: Bakat lite bullar...
Maj: Skyddsskorna i festligt arrangemang.
Juni: Studentmottagning, hela familjen på bild.
Juli: Putsade fönstren och sen kom trastdöden.
Augusti: Prövar mig fram med kameran
September: Inlöst födelsedagspresentkort.
September (bonus): Genomförd Tjejmil.
Oktober: Klokaste, trevligaste & snällaste.
November: En uppumpad ballong!
December: Julens budskap "Ljus, värme och kärlek"

Alla foton är tagna av mig förutom: Juni, foto: Charlotte Henriksson, September (bonus): Maratonfoto

Inga kommentarer:

Tack eller konsten att se saker från en annan sida

Gråt aldrig över en person som sårar dig, bara le och säg: Tack för att du ger mig chansen att träffa nån som är bättre än du!