torsdag 5 januari 2012

Lycka....

Takhäng

Växthuset har fått en fin mössa

Lite tung börda för äppelträdet.
Lycka är att få vakna till en dag som är inbäddad i snö! När det är vinter ska det vara minusgrader och snö, precis som det på sommaren ska vara många plusgrader och sol.


Det kan inte bli bättre vinterväder än så här. Jag njuter till fullo. Det enda smolket i bägaren är att skidåkningspremiären fortfarande är ogjord. Min högra tumme är det som ställer till det. Seninflammationen ser till att det värker långt upp i armen och nu har den varit i en månad. Lovar att ta läkarkontakt om det är bekymmer på måndag.



Jag gillar att skotta snö! Så snyggt med raka linjer.

Skaplig snöhög, närmare 4 m hög.

Tur att tallarna stod pall för Dagmars framfart, annars har
jag haft dem inne i mitt sovrum.

Inga kommentarer:

Tack eller konsten att se saker från en annan sida

Gråt aldrig över en person som sårar dig, bara le och säg: Tack för att du ger mig chansen att träffa nån som är bättre än du!