söndag 17 april 2011

Whooohoooo!

Idag har jag för första gången i mitt liv sprungit 7 km i en följd. Tempot var ca 7 min/km och det tycker jag är godkännt för distansen. När jag började att springa, förra året i april, orkade jag 200 m innan jag var tvungen att gå igen. Målet att orka hela tjejmilen verkar vara inom räckhåll. Träningsplanen innehåller tre joggingpass per vecka och även annan rörelse som omväxling.

Nästa tur blir på tisdagmorgon innan jobbet, hur långt det bli beror på dagsformen. Tisdagen kommer även att bjuda på buggträning på kvällen så det gäller att spara lite på energin...

Inga kommentarer:

Tack eller konsten att se saker från en annan sida

Gråt aldrig över en person som sårar dig, bara le och säg: Tack för att du ger mig chansen att träffa nån som är bättre än du!