onsdag 3 oktober 2012

En helt vanlig vecka

Det är allmänt känt att onsdag brukar kallas för lill-lördag. Jag tycker att det då är alldeles solklart att det får konsekvenser!

Självklart är det så att tisdag blir lill-fredag och en perfekt kväll för att gå ut och roa sig. Ett bra exempel på nöje är afterwork eller socialdans.

Torsdag måste således bli lill-söndag och bjuda på sovmorgon! Hänger ni med i mitt resonemang eller tycker ni som vanligt att jag har en skruv lös?


Jaja, oavsett vad ni tycker så är det äntligen dags för Dansyran i Östersund fredag och lördag den här veckan, då menar jag de "vanliga" veckodagarna. Danssuget är stort nu, två veckor sedan senaste danstillfället för min del. På fredag finns ett av mina absoluta favoritband på scenen, någon som törs ge sig på en gissning?

Med mindre än två dygn kvar så vill jag verkligen dansa, helst nyss. Det fungerar med vrf, klh, ab till och med en skv skulle jag kunna tänka mig!!!

Inga kommentarer:

Tack eller konsten att se saker från en annan sida

Gråt aldrig över en person som sårar dig, bara le och säg: Tack för att du ger mig chansen att träffa nån som är bättre än du!