torsdag 2 augusti 2012

Kryar

Japp, jag kryar på mig. En del av dagen mår jag som en påse skit och då lägger jag mig helt enkelt ner under filt och täcke och kurar tills det går över. Alla dagar med penicillin har det inneburit att jag sovit och slumrat mellan en och tre timmar, men det får jag göra nu när jag är tussig. Femte dagen på penicillinkuren och nästan alla förväntade biverkningar har dykt upp.

Lite irriterande är det att orken tar slut innan inspirationen och lusten gör det. Men, men det kommer att bli bättre. Har fortfarande en knöl kvar i armhålan men den är mycket mindre och ömmar bara lite. Allt som fanns i den har tryckts ut och det är förmodligen vävnaden runt omkring som fortfarande är svullet.

För fyra år sedan såg jag väldigt mycket OS på tv och det blir lika nu. Skillnaden är enorm då mot nu men det som liknar är att jag timar in OS iallafall.

Inga kommentarer:

Tack eller konsten att se saker från en annan sida

Gråt aldrig över en person som sårar dig, bara le och säg: Tack för att du ger mig chansen att träffa nån som är bättre än du!