måndag 11 februari 2013

Sammanställning

I en av de bloggar som jag läser, Karins, blir jag inspirerad. Dels av hennes fantastiska trolleri med ord, inte bara bloggrelaterat utan även som kollega under några år, och dels av hennes dokumentation av veckans träning. Så förra veckan skrev jag ner vad jag rörde mig och hur länge eller långt.

Måndag:
Promenad 7,5 km

Tisdag:
Promenad 3 km
Aerobic 1 timme

Onsdag:
Promenad 7 km

Torsdag:
Skidor 6 km
Promenad 3 km

Fredag:
Promenad 7,5 km

Lördag:
Promenad 3 km

Söndag:
Styrka 30 minuter

Det blir en hel del rörelse under en vecka, en investering för både nu- och framtiden. Men är det någon som kan tala om vad som saknas i min redogörelse?

Inga kommentarer:

Tack eller konsten att se saker från en annan sida

Gråt aldrig över en person som sårar dig, bara le och säg: Tack för att du ger mig chansen att träffa nån som är bättre än du!